eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • X-Received: by 2002:a25:1087:: with SMTP id 129mr9606842ybq.399.1573226413620; Fri,
    08 Nov 2019 07:20:13 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:1087:: with SMTP id 129mr9606842ybq.399.1573226413620; Fri,
    08 Nov 2019 07:20:13 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.ne
    t!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMA
    TCH!j16no621534qtl.0!news-out.google.com!g53ni56qtg.0!nntp.google.com!j16no6215
    28qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 8 Nov 2019 07:20:13 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 08 Nov 2019 15:20:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665627
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 8 listopada 2019 07:50:24 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 8 Nov 2019 12:47:15 +0100, Robert Wańkowski
    >
    > > A posiadasz zmiany w czasie tegoż aku?
    >
    > Ja akurat nie, bo dopiero temat zgłębiam. Ale inni, owszem.
    >
    > Zacznijmy jednak od początku.
    (ciach resetowanie BMU)

    No widzisz. Sadze ze prawda lezy gdzies po srodku.
    Producent daje mozliwosc resetu BMU ale mysle ze to nie jedyna sprawa ktora sie toczy
    w tle.
    Niektore ogniwa tam zaczna padac i pracujac w takiej konfiguracji wczesniej czy
    pozniej zaczna sie problemy, czy to z pojemnoscia czy to z sprawnoscia ladowania.
    Tak czy siak trza bedzie aku wymienic.
    Choc szacuje ze to sie pojawi w okolicy 250-300kkm. Jak juz cale auto bedzie nieco
    zuzyte i nie bedzie az tak atrakcyjnym zakupem.
    Jesli wtedy sie da aku wymienic relatywnie tanio - fajnie.
    Jak nie to kiepsko, ludzie zaczna kalkulowac, ceny pospadaja, pojawia sie jakies
    latki na firmware (odpowiednik skrecania licznikow).

    Daj znac czy po tym resecie pojemnosc sie utrzymuje czy opada szybko do poziomu jaki
    byl przed resetem.

    Bo OIDP to ogniwa li-ion laduje sie stalym pradem i nie tylko monitoruje napiecie ale
    i temperature.
    Jak BMU jednak mierzy a nie zgaduje to moze ma tam gdzies czujniki temperatury i moze
    jednak wywnioskowac (nie zgadnac) ze danego aku nie mozna ladowac az tyle i pojemnosc
    znowu opadnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: