  • Data: 2017-09-18 09:55:15
    Temat: Re: Energy harvesting i wieloobrotowe enkodery absolutne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-12 o 14:21, J.F. pisze:

    >Nie tak bardzo. Albo raczej - da się to jakoś zoptymalizować.
    >Tu masz przykład:
    >http://w3.assaabloy.co.uk/index.php?key=produktkata
    log&ID=14107&c=assaabloyberlin&treeID=165103&lang=en

    I nie ma to gdzies tajnego kabla do ladowania ?

    cos znalazlem
    www.ti.com/lit/an/sloa184/sloa184.pdf

    i proponuja tam:
    -mechaniczne lub optyczne wykrywanie obecnosci karty
    -pojemnosciowe wykrywanie karty,
    -stary pomysl GDO - czyli oscylatorek malej mocy, ktorego amplituda
    zalezy od obecnosci w poblizu nastrojonego ukladu
    -... no i nie bardzo rozumiem - reszta jest rozwinieciem pomyslu GDO,
    czy nieco inna metoda.

    Wychodzi na to, ze wykrywaja obecnosc cewki karty w poblizu, co wymaga
    mniejszej mocy i moze pracowac impulsowo.

    J.