eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGenerator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji › Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy do identyfikacji
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Generator termostatyzowany Omig OCXO-5, sekcja zwłok, układ hybrydowy
    do identyfikacji
    Date: Thu, 7 May 2015 16:39:28 +0200

    "Piotr Wyderski"
    news:mif9pa$c7o$1@node1.news.atman.pl

    > A wiesz może, czemu generator padł?

    Generator śmiga, nazwałem go zwłokami, bo stara konstrukcja :)
    Chciałem po prostu coś więcej się dowiedzieć o tej konstrukcji i na jej
    podstawie móc zrobić coś podobnego na piechotę bez termostatu.
    W starych wykazach papierowych z początku lat 90 układów hybrydowych telpodu
    nic nie widzę podobnego.
    Umarli już wszyscy ludzie, którzy coś wiedzieli na temat polskich produktów?
    Tajemnica tego generatora zabrana do grobu? Smutna rzeczywistość, w końcu to
    nie procesor z 40mln tranzystorów, żeby był problem z dostępnością schematu.