eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-04 17:11:49
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Pewnie są różne liczniki. Ten mój ma magnes, który daje moment
    >hamujący
    >(bez niego wirnik kręci się dużo szybciej), ale blokada jest
    >mechaniczna
    >(zapadka). Położenie magnesu można zresztą wyregulować, pewnie m.in.
    >tak
    >je kalibrowali.

    >Nie powoduje, widziałem takie liczniki zainstalowane. Po odłączeniu
    >wszystkiego bardzo powoli kręciły się do tyłu i stawały na kresce.

    Mam taki podlicznik w biurze ... zalezy kiedy sie wszystko wylaczy.

    Jak po chwili startu od znacznika, to pieknie cofa.
    Jak prawie przed koncem obrotu to idzie ladnie do przodu.
    Potrafi tez stanac na dobre.
    Pasuje mi to do tej magnetycznej "choragiewki".

    I calkiem zwawo cofa - IMO - pare W da sie pociagnac z wypelnieniem
    rzedu 30%.

    >Nie chodzi o to, czy złapie tylko o to, co jakby złapał :) Czy dałoby
    >się
    >to podciągnąć pod kradzież prądu, jeśli wykorzystujemy niedoskonałość
    >licznika.

    Kradziez to kradziez.
    Wiec nie "wykorzystujemy", tylko "optymalizujemy pobor" :-)

    > 1zl ? A 1 gr ?

    Nie chodzi o to ile, chodzi o to czy :)

    Ale glupio wyglada w akcie oskarzenia "ukradl prad
    o wartosci 0.00 zl " :-)

    J.