  • Data: 2019-05-06 12:44:29
    Temat: Re: Komu profil alu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9cd50bd1-31d4-4a72-8119-4da583808394@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 14:23:40 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Znaczy sprzedajesz blachę w hurtowni? Czy co mi się wydaje?

    W hurtowni jest akurat wzgledny porzadek - jest blacha, jest nr z
    huty/walcowni ... nie ma certyfikatu.
    Ale bedzie, doślą za pare dni.

    Pozniej w zakladzie produkcyjnym za to ... pracownik zapisze sobie
    jaki nr wzial, albo nie zapisze.
    Wprowadzi w komputer rzeczywisty, albo wybierze z dostepnych w
    systemie - taki, jaki mu sie wydaje, ze pobrano.

    Inwentaryzacja - osobny problem. Nikomu sie nie chce tych numerkow
    spisywac, i wprowadzac.
    Potem system komputerowy podpowiada glupoty. Albo i nie pozwala prawdy
    wprowadzic.

    Zaklad cos robi. Produkt dobrze oznaczy, albo kiepsko. A to powiedzmy
    polprodukt i idzie do dalszego przerobu.
    System komputerowy pozwala dokladnie, lub mniej dokladnie zapisac.

    Dodaj jakies dziwne przepisy - np opakowanie zbiorcze wyrobow ma
    zawierac wyroby z jednej partii materiału.
    Robisz np srubki i pakujesz po 100. No ale wyszlo ich z partii 1284
    ... i co zrobic z tymi 84 - wyrzucic ?
    Wrzucic do magazynu, gdyby za 10 lat NASA chciala przebadac ?

    A w ogole to klient zamowil 5 tys, wiec wziales material z dwoch czy
    wiecej partii, ktora srubka jest ktora ... pominmy milczeniem.

    J.