  • Data: 2020-03-30 05:29:08
    Temat: Re: Kwas azotowy i inne talibany
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat jest chemiczny, ale kontekst elektroniczny, więc piszę tutaj...
    >
    > Korzystając z niespodziewanej dużej ilości wolnego czasu chciałem wrócić
    > do kilku starych pomysłów, zahaczających lekko o Sękowskiego i... omal
    > nie zostałem terrorystą. Za samo posiadanie kwasu azotowego o stężeniu
    > większym niż 3% albo urotropiny grożą 2 lata odsiadki.

    To ma taki sam sens, jak urojenia, że poważny terrorysta będzie używał
    telefonu do omawiania supertajnego planu zamachu ( więc karty SIM trzeba
    rejestrować ), że bandyta będzie napadał z giwerą kupioną w sklepie (
    więc broni trzeba zabronić ) itp itd.

    > chemicznych (takich zwykłych, nie z odczynnikami). No to teraz już wiem
    > -- człowiek przewidział późną Unię Europejską.

    I dlatego pewnie niedługo posiadanie tej książki będzie zabronione...