  • Data: 2018-11-01 22:43:31
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2018 o 12:57, Adam pisze:
    > Przymierzam się do kupna nowego laptopa/notebooka.
    (...)
    > Możecie coś doradzić, szczególnie w sprawie procesora i jakości
    > dźwięku?
    nie. bo dzwięk w laptopach, komputerach jest dla zwykłych ludzi.
    Audiofile będą niezadowloeni
    > Jeśli możecie wskazać jakiś konkretny model, który spełnia moje
    > oczekiwania, a jest wart kupienia, to proszę podajcie.
    Obawiam się ze będziesz musiał dużo dopłacić do spełnienia 100% wymagań,
    ale jeśli spuścisz z tonu o 3 procent to może to się nada:

    https://www.x-kom.pl/p/456335-notebook-laptop-156-le
    novo-ideapad-320-15-i5-8250u-8gb-120-win10-mx150.htm

    może nie konkretne ten model, ale z rodziny ideapad320. ma cdrom, który
    można wymontować a w jego miejsce włożyc drugi dysk - uwaga jak będziesz
    kupował drugi dysk i ramkę - jak najcieńszy bo w pionie ciasno. Ludzie
    zarzucają nienajwyzszą jakośc. znajomi mają od grudnia 2017, na stole,
    na kolanach, na kołdrze włózku- nic się nie dzieje złego. Synowi kupiłem
    w wakacje - też nie szanuje zbytnio - wszsystko działa. Denerwująca jest
    mała ilość gniazd usb, ale kupiłem huba usbc->4x usb + audio. jedna
    wtyka i wszystko podłączone.
    Jeśli jednak Ci się nie spodoba, bo tak. to mam wskazówkę wpisz w google
    typ procesora i dodaj słowo "passmark". dostaniesz wynik benchmarków
    każdego popularnego procka. jest to jakieś tam z grubsza porównanie.
    można się zdziwić faktem, że podobne procesory, mogą miec duuuuże
    różnice w wydajności. czasem naprawdę warto dopłacić parę stówek, bo
    procka napewno nie wymienisz. pamięć, dysk, może grafike - ale procka nie.

    ToMasz