  • Data: 2018-12-29 12:34:08
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Dec 2018 01:01:45 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Były benchmarki, porównania. Kirin Exynosa bije bez walki. Qualcom
    > 745 okazał się słabszy pod każdym względem od 980. Co prawda zaraz
    > zrobili 755, ale 990 wyjdzie za parę tygodni. Jak myślisz, skąd
    > będzie pierwszy chip obsługujący 5G?

    Ale wyjedzie z tajwanskiej fabryki.

    > Znaczy biedni Chińczycy z interioru pracujący w Shenzen za miskę
    > ryżu tworzą rynek na telefony?

    Nie, biedni Chinczycy za miske ryzu powoduja, ze te telefony sa
    produkowane w Shenzen a nie np w Los Angeles czy Piasecznie.

    No i trzeba przyznac, ze my bysmy fabryki z 200 tys pracownikow nie
    zrobili :-)

    > Kupują masowo te hujaweje z
    > Lewandowskim na pudełku, bo dzięki temu mają pracę?

    Co by nie mowic, to jednak miliard ludzi i kazdy chce smartfona miec.
    No dobra, niech tylko 70% chce :-)

    > Chcesz wykazać że kiedy Apple wypuszcza nowego gejfona, to ludzie
    > masowo walą kupować hujaweja i stąd ci Chińczycy tak się
    > wygrubasili? Be my guest.

    Troche mylisz moje intencje ... hm, a moze i dobrze podsumowales.

    Apple wyemituje troche reklam gejfonow, ludzie rusza do sklepow,
    zobacza cene ... i kupia Huaweia.

    > A na smatwatchach, panie to dopiero można wtopić!

    Ale wiesz - fajne to, tanie ... tego mozna sprzedac setki mln jesli
    nie miliardy.
    I kazdy procesora wymaga.

    > Zatem sam widzisz że chińskie nieumienie niczym się nie różni od zachodniego.

    Z tym, ze zachod kiedys umial, a potem wyniosl producje do Azji.

    Swoja droga to ciekawe czemu - chyba nie o koszta pracy chodzi, bo tak
    mi sie zdaje, ze tej ludzkiej pracy to tam jest ulamek.

    I ten zachod chyba ciagle umie, bo kto produkuje maszyny do tych
    fabryk polprzewodnikow ? Tylko woli je daleko postawic.

    A ZTE jak widac woli sroga kare zaplacic. Bo nie umie ?
    Mysle, ze nauke jednak wyciagnal i za 10 lat juz bedzie mial wlasne
    procesory z chinskich fabryk.

    A swoja droga - jakie smartfony sa dostepne w Iranie i Korei
    Polnocnej?

    uring_International_Corporation

    > No więc jeszcze poszukaj kto jest udziałowcem.

    Ale widac jeszcze nie na tyle duzym, zeby kolejne fabryki nie powstaly
    w Chinach, i robily nie wiadomo co, dla nie wiadomo kogo :-)

    Choc z tego co widze - maja juz fabryki w Nanjing i Szanghaju.

    > A mają jakiegoś klienta spoza Chin?

    "Notable customers include Qualcomm, Broadcom, and Texas Instruments"

    Ale moze ci trzej znaja bezposrednie telefony, ewentualnie - swietnie
    mowia po chinsku :-)

    J.