  • Data: 2018-12-29 10:01:45
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 grudnia 2018 04:01:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Zrobic nie potrafia.

    Były benchmarki, porównania. Kirin Exynosa bije bez walki. Qualcom 745 okazał się
    słabszy pod każdym względem od 980. Co prawda zaraz zrobili 755, ale 990 wyjdzie za
    parę tygodni. Jak myślisz, skąd będzie pierwszy chip obsługujący 5G?

    > Z taniej sily roboczej, IMO.

    Znaczy biedni Chińczycy z interioru pracujący w Shenzen za miskę ryżu tworzą rynek na
    telefony? Kupują masowo te hujaweje z Lewandowskim na pudełku, bo dzięki temu mają
    pracę?

    > Rynek na smartfony stworzyly inne firmy, a Chinczycy im zrobili rynek
    > fabryk/montowni :-)

    Chcesz wykazać że kiedy Apple wypuszcza nowego gejfona, to ludzie masowo walą kupować
    hujaweja i stąd ci Chińczycy tak się wygrubasili? Be my guest.

    > I co - nie potrafia sie dogadac ?
    > Nawet przy pomocy chinskiego rzadu, ktory ponoc ciagle duzo moze ...

    Zadzwoń do nich i im powiedz, może nie pomyśleli o tym.

    > No wiesz, taki np modny smartwatch ... jakis procesor w srodku musi
    > byc.

    A na smatwatchach, panie to dopiero można wtopić!

    > Nie. Produkuja dla niego inni.
    > Co jest zreszta dosc typowe.
    >
    > Hisilicon tez nie produkuje.
    > Apple tez nie produje.
    >
    > ARM taki powszechny, firma tez zadnego procesora nie wyprodukowala :-)

    Zatem sam widzisz że chińskie nieumienie niczym się nie różni od zachodniego.

    uring_International_Corporation

    > Jak spojrzysz tu
    > https://en.wikipedia.org/wiki/HiSilicon
    >
    > to przy lepszych modelach modelach w kolumnie Fab jest dopisek TSMC.
    >
    > To taka chinska fabryka polprzewodnikow ... ale z tych drugich Chin
    > :-)

    No więc jeszcze poszukaj kto jest udziałowcem.

    > Jakby im zalezalo, to by bylo "frontem do klienta".
    > A tu jakby jest d* - to klient musi sie wysilic :-)

    A mają jakiegoś klienta spoza Chin?