  • Data: 2012-09-11 14:07:22
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-09 21:37, nazgul pisze:

    > za gruby papier

    Robiłeś już taką operację na kloszu plastikowym?

    > brzydkie reflektory robią sie od obłazacego lakieru (czy innej
    > wierzchniej powłoki)
    > może bez niej juz nigdy nie będą ładne

    Co Ty za bzdury piszesz?

    > ciekawe co by się stało gdyby zmatowić i napylić dobry bezbarwny?

    Nic. Można uzyskać znakomity efekt, pod warunkiem że użyje się polerki
    wykańczającej do klaru. Ale musi to być robione w odpowiednich
    warunkach, temp., wilgotność, odpowiednie preparaty odtłuszczające, anty
    silikonowe, itd.
    Wątpię, żeby komuś się to udało za pierwszym razem.