  • Data: 2018-06-14 17:01:20
    Temat: Re: Rezystor przeciwzakłóceniowy w fajce zapłonowej
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2018 o 13:05, Adam Wysocki pisze:

    > Niezależnie od częstotliwości? Niezależnie od odległości od ziemi?

    Wydaje mi się, że Piotr coś pomieszał. Przy badaniu emisji nie zakłada
    się impedancji kabli do ziemi (przynajmniej nie widzę takiej informacji
    przy opisie LISN ani przy cęgach).

    Za to przy badaniu odporności na częstotliwości radiowe przewodzone,
    poziomy zakłóceń kalibruje się dla obciążenia 150?.

    Na drugiej i trzeciej stronie widać sposób kalibracji:
    http://www.gruppompb.com/public/upload/CDN-M-216.pdf