  • Data: 2019-11-06 15:12:16
    Temat: Re: To jak to się w końcu mówi Irak, czy Iran
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-06 o 13:48, viktorius pisze:
> [...]
    ny-probnik-elektryczny-sunco-frazer-777-id-35463.htm

    > ...a nie lepiej dwie żarówki w szereg?
    >
    > Ja stronię od sprawdzania czegoś żarówkami skoro mogę zrobić to samo
    > przy wyłączonym zasilaniu. Nie lubię "gorących" gołych kabli wokół mnie.
    > Cytowany phaser777 ma sprawdzanie ciągłości obwodu, nie potrzeba nawet
    > przedłużaczy, tylko inną osobę, gdy rozstaw ramion jest za mały żeby
    > dotknąć dwóch końcówek kabla.
    >
    > Stojąc na drabinie, chwytałem "pomocnika" za rękę, on drugą dotykał
    > kabli przy wyłączniku i mieliśmy żyły zidentyfikowane.

    Ty widzisz co piszesz ?
    Zamiast tych akrobacji na drabinie z pomocnikami i chwytaniem się za
    ramiona wolę żarówkę

    Swego czasu miałem nawet zrobiony "brzęczyk" z cewki od stycznika TSM-1,
    kawałka rdzenia i ruchomej sprężynującej zwory.
    mieściło się w kieszeni, nie rozbiło się w razie upadku, nie parzyło w
    ręce, a w razie czego 380 V też przeżyło brzęcząc głośniej.