  • Data: 2017-05-30 19:46:52
    Temat: Re: Upał w służbie ludzkości ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 30 maja 2017 15:02:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Są już nawet mikrofalowniki on-grid na 250W i 500W, można sobie
    >jeden lub 2 paneliki zamontować gdziebądź i zalegalizować u dostawcy

    Tak gdziebadz to nie calkiem, bo to jednak pare m2.
    Kto ma domek to wygospodaruje, ale tak w mieszkaniu na bloku ... jako
    zewnetrzne zaslony, zeby sie wnetrze nie nagrzewalo ?

    >energii jako instalację prosumencką :P To co naprodukujesz latem
    >odbierzesz sobie zimą, minus haracz 20%.

    taa, powiedzmy 3 miesiace upalow po 6h dziennie, 3kWh dziennie, 2 zl,
    no ze 200zl sie uzbiera, zima do zaoszczedzenia 160.

    To ile ten falownik kosztuje ?

    Ale moze cos sie zmieni, bo ponoc dzis Unia jakies ostre przepisy
    przyjela, i zobaczymy co Szydlo z Kaczynskim na to :-)

    J.