    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacniacz antenowy. Czy to w ogóle ma prawo działać?
    Date: Fri, 3 Nov 2017 10:55:58 +0100

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:59fba0eb$0$15186$65785112@news.neostrada.pl...
    > Hm, tylko czemuż to ten kabel miałby szumieć?

    Szumi wszystko, co ma oporność i temperaturę większe od zera
    (bezwzględnego).

    > A wzmacniacz przy antenie pokojowej nadal wydaje mi się oszustwem.

    Niekoniecznie, ale rozumiem cię i nawet więcej, popieram, bo IMO zwykle tak.
    Jednak osobiście "temi rencamy" macałem coś "pokojowego", co spełniało swoją
    rolę. Miało nawet potencjometr do regulacji wzmocnienia (regulacja
    działała), ciekawe jak, pewnie na zaciski sygnał z anteny, a do wzmacniacza
    ze ślizgacza, wcale się nie zdziwię. Nie rozbierałem, nie moje było, choć
    miałem chęć zajrzeć. Jakość najwyższa nie była, ale urządzenie jeszcze
    chu^Hałowsze i dołożenie ze wzmacniacza zdecydowanie poprawiało odbiór. Taki
    telewizor zleżały, rupieć, B&W.
    Pod warunkiem, że nie jest to (AMP) chińszczyzna 60 dB (aha, tak,
    oczywiście) za 15 zyla bez ekranowania z maciupeńkim tranzystorkiem SMD na
    płytce... Chłyt markietingowy, producent napisze drobnym maczkiem (lepiej
    większymi literami, ale maczkiem też "chłyci") wyjątkowo czysty odbiór i 60
    dB wzmocnienia, i zaraz zapas ze sklepu wykupią, połowa pewnie pójdzie na
    Allegro wiadomo w jakim celu... a ktoś w fotelu usiądzie i się pośmieje.
    A tymczasem ja idę zamontować w aucie magnetyzator paliwa.

    LOL ;) ;P

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.