  • Data: 2012-05-30 20:33:57
    Temat: Re: Zasięg nadajników DVBT
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4fc602f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Taką informację wyświetla mi TV. Sam nie wierzyłem i w tor antenowy
    > wpiąłem

    Acha, rozumiem... hmm... zbyt piękne, by było prawdziwe... może stopa była
    tak mała, że nie opłacało się rozdrabniać komputera w radiu i dla
    uproszczenia dało się zero :)

    > tłumik regulowany 0-80dB 75ohm. Gdy zmniejszałem tłumikiem poziom sygnału
    > to stopa błędów już nie była zerowa i zwiększała się.

    Ja miałem w swej pracy radiolinię cyfrową do Koszalina, pierwszą jaka była
    tego typu, OIDP, nigdy BER nie była dokladnie zerowa, zawsze jakiś malutki
    ułamek był, chyba w granicach 10^-6 - 10^-7 w dobrych warunkach, jak poszło
    chyba tradycyjnie, powyżej 10^-3, to się wywalało. Pracowałem tam 1994-2000,
    więc mogło się pozapominać ciutkę :)