  • Data: 2018-03-12 22:11:53
    Temat: Re: Zmniejszenie mocy PC
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/12/2018 9:49 PM, Tomasz Stiller wrote:
    > H110TM

    Tak na marginesie: czy H110 to będzie najgorszy (najoszczędniejszy)
    chipset na rynku pod ten cpu? 6W na sam chipset to nie jest dużo. A może
    patrze na złych chipset i to M ma znaczenie? Intel nie przyznaje się do
    H110TM ani H110M.

    > U mnie z prockiem G4600, 16GB RAM, SSD m.2 na przejściówce w idle pobiera
    > mniej niż 12W. Poniżej 600mA z zasilacza 19V.

    Czyli że CPU pobiera w idle mniej niż 4W :) ?

    Z tym H110 jest taka sprawa że jest troche płyt w cenie niewiele
    większej niż 100zł. Zakładając że mam w domu wolnego G4400 to byłby
    interesujący eksperyment. Mam jednak ciągle wrazenie że H110 to
    niekoniecznie to samo co na Twojej płycie.