  • Data: 2019-06-17 17:40:40
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Dlatego ja kupiłem klocki lego na wagę.
    >Jak się kilo zgubi to strata 50zł.
    >btw
    >Ostatnio chciałem synowi takie kolejki Piko kupić.
    >Drogie toto jak cholera.
    >Lepiej niech młotkiem się pobawi

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/programista-daleko-za-ślusarzem-men-opublik
    owało-listę-zawodów-najbardziej-potrzebnych-na-rynku
    -pracy/ar-AABj6ii

    Najbardziej poszukiwany zawod: automatyk.

    A gdzie sie ma dziecko nauczyc, jesli pożałowałes mu na kolejke ? :-)

    Na szczescie za 15 lat pewnie bedzie inaczej :-)

    A za 5 lat moze Lego Mindstrom da sie kupic na wage :-)

    J.