  • Data: 2019-06-17 17:47:01
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-17 o 04:12, 4...@g...com pisze:

    >Moja babcia pamiętała I WŚ i miała przedwojenne podejście do
    >rzeczywistości.
    >Do napraw domowych w kamienicy, której mieszkała wołała stróża.
    >Inteligentowi nie wypadało zajmować się samodzielną naprawą.
    >U teściowej w piwnicy urządziłem sobie warsztat majsterkowicza.
    >Babcia gdy to zobaczyła, była oburzona że się deklasuję wg. niej.
    >Do dzisiaj nie rozumiem jej przedwojennego podejścia do świata.

    Ale co w tym niezrozumialego ?
    Ty jestes szlachcic/inteligent, od roboty jest stroz i robotnicy :-)

    >Mój dziadek przedwojenny oficer nie nosił parasola i pakunków, bo
    >podobno takie były przepisy.
    >Widząc mundurowego na ulicy z parasolem babcia narzekała na upadek
    >obyczajów.
    >Czasy się zmieniają.

    nie calkiem. Zolnierz musi miec wolna reke do salutowania :-)
    Teczke chyba mogl nosic, ale gustowną, nie zaden "pakunek".

    Czasy sie zmieniaja, specjalizacja produkcji jakby przywraca stare
    zwyczaje - rob to, na czym sie znasz, reszte kupuj - inni sie na tym
    znaja lepiej :-)

    J.