  • Data: 2017-09-13 12:47:05
    Temat: Re: elektrolityczne cynowanie miedzi...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Udało mi się też rozszyfrować niektóre z tajemniczych dodatków, których
    > tam używają. A resztki chlorku palladu do dziś się poniewierają,
    > wyrzucić nie honor...

    No cóż, może się zdarzyć tak, że albo zarzucę pomysł, albo okaże się
    jednak zbyt męczący. Liczę na te gotowe kąpiele, tyle że najważniejsze
    jaką mają trwałość. Bo jeżeli mniej niż rok, to może być bez sensu...

    A z palladu, to nie wiem... coś Lem pisał o palladzie w którejś Bajce
    Robotów chyba...ale nie pamiętam co.
    Tak czy owak, metal szlachetny - traktuj to jak inwestycję długoterminową :D