    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 11 Mar 2019 10:54:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: olej z tesco...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 18:28:06 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > I podejrzewam że podobnie jest z olejami do samochodów.
    > To co powinno iść do utylizacji ale jest jeszcze na pograniczu wyglądu
    > jest brandowane do marketów. Przecież nikt normalny nie dopłacał by do
    > interesu, bo niby dlaczego sprzedawać pełnowartościowy produkt za 50%
    > ceny? A FSO Polonez czy Golf I nie zauważy różnicy.

    Bzury piszesz wg mnie
    Dlaczego uważasz że jak olej kosztuje w biedronce 10zł za litr to orlen dopłaca?
    Wyobraź Sobie sytuację ze np Ford dogadał się z orlenem i bierze ich oleje na tzw
    "pierwszy montaż"
    Jak myślisz ile Ford zapłaci wtedy za litr?
    Biedronkowe 10zł czy "półkowe" 20zł?
    Ja myślę że raczej 10zł
    a skoro 10zł to myśłisz że to co Ford dostanie to będzie coś innego co w Biedronce?
    Mam przykład z pierwszej ręki z branży spożywczej
    Pewne mrożonki znanej firmy fabryka sprzedaje pod swoją marka za 20(kwota poglądowa)
    Dokładnie to samo kupisz w Lidlu za 10- na paczce nie będzie dużego loga* producenta
    tylko małymi literkami znajdziesz napis" wyprodukowano dla Lidl przez ..."
    To jest DOKŁADNIE ten sam produkt który normalnie z dużym logo producenta kosztuje
    20.
    *Nazwa producenta to "Produkuje Dobre Mrożonki" a na paczkach w Lidlu dla niepoznaki
    masz "wyprodukowano dla Lidl przez PDM"
    I powtórzę- to jest dokładnie ten sam produkt i nikt warunków na lini produkcyjnej
    nie zmienia bo dla /lidla robia
    Firma o zasięgu światowym nie jakaś popierdolona garażowa
    I podobnie moze być z olejami
    Biedronka czy inny market nie pozwoli sobie na sprzedaz szajsu i poźniejsze procesy z
    tym co im auto staneło
    Zerknij zreszta na niedawny wątek o paliwie- Auchan paliwo sprzedaje sporo taniej jak
    okoliczne stacje a do jakości jakoś zastrzeżeń nie ma. Ludziska zeznawali ze leją
    paliwo z uchan i auta pł miliona zrobiy czy tam więcej nawet.