-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
.nl!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
<rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
<5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
<5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
<m...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
<5f71c26b$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<rkstu4$9sg$1$horizn@news.chmurka.net>
Date: Mon, 28 Sep 2020 18:03:25 +0200
Message-ID: <g...@m...org>
Lines: 57
NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
X-Trace: 1601309004 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 83.6.192.43:62350
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685357
[ ukryj nagłówki ]Mon, 28 Sep 2020 16:02:28 +0100, K
> Tam w tym tekscie byla taka wzmianka, ze w phev-ach produceni nie
> oferuja nic w kwestii ekologii spalin. Tak jaby zakladali, ze wiekszosc
> czasu lub tylko beda jezdzily na pradzie.
Wzmianka... Pytam zatem po raz kolejny, jak PHEV, który ma na pokładzie
spalinowy silnik wyrwany wprost z wersji czysto spalinowej, a spełniającej
Euro5, i mający ograniczoną moc o 30KM żeby spełniać jednak EURO6, silnik
wysterowany tak aby pracować w OPTYMALNYCH WARUNKACH, może mieć gorsze
parametry w kwestii emisji spalin? No już tyle razy zignorowałeś to
pytanie, że już więcej się chyba nie da.
> Najwidoczniej jest to bledne zalozenie.
Nie założenie jest błędne, tylko ludzie głupi vel bezczelni w tym wypadku.
Przecież w spaliniakach jest to samo -- mało to ludzie diesli do jazdy po
mieście pokupowali? Dlaczego, a no bo niby taniej się jeździ, a bo w
standardzie turbawka, to w fotel wciska lepiej itd.
> Ja osobiscie ladowalbym tylko gdybym pamietal i by mi sie chcialo.
Jak dla mnie to jakiś absurd kupować PHEVa i go nie ładować, bo... "mi się
nie chce wtyczki podłączyć" względnie "pamiętać" -- to już w ogóle tak
absurdalny "argument" że żal to komentować. Czyli mieścisz się w grupie
tych głupków co kupili pół tony akumulatorów z samochodem żeby z nich nie
korzystać bo są zbyt leniwi.
> Patrzac na nowego Peugeota 508, 200 kilka KM bez pradu 300
> kilka z pradem, 200 mi starcza. Obstawiam, ze za kilka lat
> jak kupie kolejne auto to bedzie wlasnie jakiegos rodzaju
> hybryda ze wzgledu na brak innych opcji i wlasnie tak
> bede postepowal.
Cały problem polega na tym, że z EV czy PHEV nie korzystałeś nawet parę
dni, o miesiącach nie wspominając -- to tak jakby opisywać smak potrawy
widzianej przez ladę (nie mylić z ładą).
> Zreszta jak widac, Mercedes juz postawil na wodor.
> Pierwsze ciezarowki maja wyjechac na drogi w 2023
Masz zamiar jeździć ciężarówką?
> i dojdzie do zabawnej sytuacji kiedy to meleksy na baterie
> beda w 2025 tymi nieekologicznymi ;)
Weź może najpierw sprawdź sprawność procesu pozyskiwania wodoru od
wytworzenia z OZE do kół, bo znowu coś bredzisz. Wodór jeszcze długo nie
zagości w osóbówkach, o ile w ogóle się to stanie -- a jeśli już, to będzie
to tylko jako sporadyczny range extender. Może nawet na przyczepce albo na
dachu zamiast rowerów. :P Zresztą patrząc na to jak szybko są zwiększane
moce ładowania akumulatorów w świetle zapotrzebowania ludzi na kilometry to
i to pewnie będzie poroniony pomysł.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.20 18:14 Zenek Kapelinder
- 28.09.20 18:25 Zenek Kapelinder
- 28.09.20 19:59 J.F.
- 28.09.20 20:14 J.F.
- 28.09.20 20:28 Zenek Kapelinder
- 28.09.20 22:38 WS
- 28.09.20 22:59 Budzik
- 29.09.20 00:05 Zenek Kapelinder
- 29.09.20 06:59 Budzik
- 29.09.20 09:41 K
- 29.09.20 15:01 Myjk
- 29.09.20 15:39 K
- 30.09.20 08:44 Myjk
- 30.09.20 08:51 Myjk
- 30.09.20 10:15 cyklista
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
Najnowsze wątki
- 2024-05-24 Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- 2024-05-24 Wiewiórki, szczury i myszy...
- 2024-05-24 Warszawa => QA Manager <=
- 2024-05-24 Warszawa => AI Specialist <=
- 2024-05-24 Zabrze => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2024-05-24 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-24 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-24 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-05-24 Warszawa => Cybersecurity Consultant <=
- 2024-05-24 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-24 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)