  • Data: 2020-01-13 14:27:30
    Temat: Re: Antena dvb+t
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 14:16:05 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Kup po prostu antenę Yagi kilkunastoelementową (bez wzmacniacza) na ten
    > zakres częstotliwości który chcesz odbierać (a wypada znać choćby kanały
    > na których ta twoja DVB jest nadawana).

    Kompletnie się na tym nie znam
    Odbierać chciałbym stąd(przynajmniej tak mi sie zdaje że to najbliższy nadajnik)
    https://www.naziemna.info/naziemna-telewizja-i-radio
    fonia-cyfrowa/wojewodztwo-pomorskie/rtcn-gdansk-chwa
    szczyno/
    W innej lokalizacji kilkanaście km dalej parę lat temu kupiłem w ciemno antenę
    podobna do tej
    https://dvbsklep.pl/pl/p/Antena-DVB-T-Yagi-1621-69-w
    zmacniacz-30-dB/158
    Tylko bez żadnego wzmacniacza(bo nie ma żadnego zasilacza) i ponad 20 programów
    odbiera