  • Data: 2019-05-22 11:28:30
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Czyli żadne zabezpieczenie,

    Trochę jednak zabezpiecza, jeśli ktoś jest całkowicie obcy i nie zna
    żadnego mieszkańca (ani nie przeczytał mu taga).

    Bezsens jest wtedy, kiedy ktoś stosuje takie tagi np. w hotelach. Każdy
    gość może sobie taga sklonować, zresztą nawet zdjęcie wystarczy zrobić,
    bo często kod jest nadrukowany na tagu.

    > a tylko przeszkoda dla mieszkańców - i koszt na serwisowanie wiecznie
    > psującego się systemu.

    Co tam się psuje?

    > Dla unique zrobienie zasięgu większego niż te kilka cm będzie trudne. Na
    > pewno nie będzie sensu, żeby to cały czas waliło taką mocą - można ew.
    > dorobić guzik, po naciśnięciu którego będzie szła przez chwilę większa
    > moc i próba odczytu "z kieszeni".

    Ja sobie taki breloczek sklonowałem na kartę, kartę noszę w portfelu i
    zbliżam. Wygodniejsze.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika