  • Data: 2019-05-22 13:14:50
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To raczej Ty masz coś, co powoduje, że Ci nie ufają.
    > Ja mam zalogowane tylko konto google'a, z ali nic wspólnego nie mam.
    > A w oknie prywatnym, gdzie nie jestm do google zalogowany, też bez problemu oglądam
    te linki na ali.

    Ale właśnie to okno co opisywałem sugeruje, że można się zalogować albo
    za pomocą Googla, albo facebooka, albo tych dwu pozostałych co nie wiem
    co to. Jak masz zalogowane konto Googla to może to załatwia.

    Mi Google działa bez tworzenia tam konta (na razie) :).

    > Ciekawe, ze telefon z androidem w ogóle wpuścił Cię do systemu bez tego konta.

    Jaki system masz na myśli - operatora telekomunikacyjnego?
    Wyobrażasz sobie, że kupujesz telefon i nie możesz dzwonić jak nie
    stworzysz sobie konta gdzieś tam jeszcze.
    Ja sobie nie wyobrażam, ale może po prostu za stary jestem na te nowinki :)
    P.G.