  • Data: 2019-05-22 13:20:12
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy aż tak malutkiej rurki z tak małym ferrytem?
    > Średnica 1,4mm, długość 8mm - jeśli sobie tego nie zmyśliłem.

    Rzuciłem tylko okiem na zdjęcie - nie doczytałem się rozmiarów. Te co
    wtedy miałem były trochę większe - dałbym im (z pamięci) ze 3 mm
    średnicy i z 15 długości. Ale takie identyfikatory od razu były
    przewidziane do tego, aby wchodziły w odpowiednio grubą igłę.
    Widziałem też kiedyś identyfikatory w postaci plastikowej pastylki
    wielkości coś rzędu monety 20 czy 50gr.
    P.G.