  • Data: 2019-11-08 10:37:29
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 08-Nov-19 10:16, Piotr Dmochowski wrote:
    > PS
    > Zastanawia mnie co ludzie mają w głowie żeby postawić komputer zasilany
    > 24/365 po to żeby sterować światełkiem z telefonu (i najpierw go
    > znaleźć, potem odblokować, włączyć apkę i wybrać odpowiednie urządzenie)
    > zamiast ruszyć tyłek albo użyć jakiegoś prostego pilota.

    Docenisz jak będziesz miał duży dom i siedząc w salonie będziesz chciał
    wyłączyć np. światło w drugim skrzydle na poddaszu, bo zostawiłeś tylko
    "na chwilę". Ale zmieniłeś decyzję.

    Albo kiedy wychodząc z domu chcesz jednym zeskanowaniem taga NFC
    powyłączać co niepotrzebne. A nie biegać po domu szukając gdzie jeszcze
    jest włączone światło.

    A z tym komputerem zasilanym 24/365 to bym nie demonizował. Od ponad
    roku mój OpenHAB działa na TV Box z armbianem. Kosztował 25$ i bierze 2W.

    Piotrek