  • Data: 2019-06-11 19:56:24
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 11.06.2019 o 19:14, kk pisze:

    > Niczego nie wycinałem. Skopiowałem mały kawałek wypowiedzi by pokazać
    > oczywistą brednię.

    Nie wyciąłem, tylko skopiowałem kawałek (który jest w zasadzie
    komentarzem, a nie odpowiedzią). :) Dwie osoby wywnioskowały, że
    redaktorek nie odpowiedział na temat. Mniejsza o to.

    > Tak? Spowoduje? Kto kupi samochód elektryczny nie mając możliwości
    > naładowania go?

    A czyj to problem? Mój? Twój? Spółdzielni? Miasta?
    Zainwestuj i postaw kilka stacji ładowania na osiedlu i pobieraj
    pieniądze. Wtedy ludzie zaczną kupować elektryki i będziesz bogaty.

    > No co Ty? Wstał i odpowiedział?

    Sprawia Ci przyjemność traktowania ludzi z pogardą? Może opowiesz coś o
    sobie? Zakładam, że nie jesteś byle redaktorkiem...

    > I co w związku z tym? Ktoś się spodziewał czegoś innego?

    Nie, ale to jest zasadnicza odpowiedź na pytanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.