  • Data: 2019-06-11 20:23:11
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-11 18:00, Dykus wrote:

    >Niczego nie wycinałem. Skopiowałem mały kawałek wypowiedzi by pokazać
    >oczywistą brednię.

    Ale to trzeba bylo zmienic temat na bardziej pasujacy.

    >"Coraz większa popularność samochodów elektrycznych z pewnością
    >spowoduje wzrost ilości profesjonalnych stacji ładowania gdzie będzie
    >można szybko i bezpiecznie naładować akumulatory samochodu"

    >Tak? Spowoduje? Kto kupi samochód elektryczny nie mając możliwości
    >naładowania go?

    Kupili na LPG, kupili na CNG ...

    >I co w związku z tym? Ktoś się spodziewał czegoś innego?

    Ale to juz inna rozmowa.
    I stanowisko spoldzielni moze sie zmienic.

    >Jakby był właścicielem to by spółdzielni nie pytał.

    Ale zauwaz, ze Spoldzielnia nie mowi nie.
    Trzeba wystapic z pismem i uzgodnic.
    I byc moze cos tam zaplacic.
    A wtedy bedzie sie mialo indywidualne gniazdko z licznikiem.

    J.