  • Data: 2019-08-12 19:50:54
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/08/2019 15:57, Piotr Gałka wrote:
    > Nie rozumiem tematu zmiany obudowy - co się wam z nimi dzieje.

    Moja, zielone jajko, kupiona prawdopodobnie na początku lat 90 ma twardy
    plastik. A konkretnie po upadku z wysokości jakiś 40cm odłupało spory
    kawałek o ostrych krawędziach, jak szkło. Potem odłupywało jeszcze kilka
    innych drobnych, czasem odpadały same. Łapałem je epoksydem. Zawsze taka
    była, to nie wynik starzenia się.

    Trudno powiedzieć jakią mieli kontrolę jakości. Może czasem tworzywo
    wychodziło im inne.

    Nowe obudowy są relatywnie miękkie.