  • Data: 2019-08-12 21:04:58
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2019 o 20:51, Jacek pisze:
    > Ja mam od 1986 roku taką:
    Czytam, że niektórym Kolegom popękały obudowy.
    Nie wiem, jak współczesny plastik, ale moja z 1986 ma plastik na tyle
    elastyczny, że mimo, że zaliczyła wiele upadków nadal jest cała.
    Chrześniak żony dostał od nas dawno temu identyczną lutownicę i niedawno
    meldował, że to jest najtrwalszy prezent, jaki ma, bo nadal mu służy.
    Co do intensywności używania, to ja trochę majsterkuję, więc lutownica
    średnio raz w tygodniu jest w użyciu. Lata temu bawiłem się w
    elektronikę i budowałem różne "paści" typu ściemniacze światła,
    zasilacze, wzmacniacze itp, więc wtedy praktycznie codziennie coś
    lutowałem. Było minęło.
    Jacek