  • Data: 2019-08-13 13:14:36
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Aug 2019 11:04:23 +0000, Queequeg wrote:
    > Jedyną zaletą jaką widzę jest czas nagrzewania. Jakie jeszcze zalety ma
    > transformatorówka nad kolbą? Mi się zawsze wygodniej lutowało kolbą...

    Ja też jeśli już cokolwiek lutuję, to za pomocą malutkiej kolby podpiętej
    do stacji. Niemniej transformatorówka jest niezastąpiona przy samochodzie
    (i pod nim) - bardzo poręczna kiedy człowiek musi przyjąć "dziwne"
    pozycje, no i ma swoje własne punktowe oświetlenie, niezwykle użyteczne
    kiedy coś staram się zlutować w rozgrzebanej wiązce kabli w trudno
    dostępnym miejscu. Przydaje się także kiedy trzeba luźno "zespawać"
    jakieś kawałki plastyku ze sobą - kolby byłoby mi szkoda.

    No ale poza tym specyficznym kontekstem motoryzacyjnym to też się dziwię
    co oni z tymi starymi Lutolami robią. :)

    Mateusz