-
X-Received: by 2002:a25:8042:: with SMTP id a2mr53626ybn.2.1550884820035; Fri, 22 Feb
2019 17:20:20 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:8042:: with SMTP id a2mr53626ybn.2.1550884820035; Fri, 22 Feb
2019 17:20:20 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!m21no2630003qta.0!news-out.google.com!y15ni1709qta.0!nntp.g
oogle.com!m21no2630002qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 22 Feb 2019 17:20:16 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q4q2b4$ebh$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <q4pr37$9et$1@node2.news.atman.pl>
<229umz53wspd$.lpsnc9wazq2q$.dlg@40tude.net>
<q4q2b4$ebh$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Mój silnik oleju nie pali....
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 23 Feb 2019 01:20:20 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650854
[ ukryj nagłówki ]Kupy sie nie trzyma. Z porysowanymi cylindrami musial palic olej. Wiesz chociaz od
czego cylindry sie rysuja? Poza tym co to za auto. Jak niskobudzetowe i jezdzil nim
nie kapelusznik to 150 tysiecy trzeba uznac za bardzo dobry wynik. Wiecej by nie
zrobil jak by co 5 tysiecy olej zmienial. W czasach olejow mineralnych z Castrtolu
byl o wiele wiekszy syf niz na zdjeciach i samochody jezdzily. Wystarczylo zmienic na
selektol super plus i silnik zdychal bardzo szybko. Ale jak jezdzony byl na super
plusie od poczatku to i 200 tysiecy dawali rade fiatem 125p zrobic. Po super plusie
silnik w srodku byl czysty. Na Castrtolu tez dobijali do dwustu tysiecy. A tacy co
zmieniali rzadko tez dobijali do dwustu tysiecy.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.19 02:25 Marek S
- 23.02.19 02:32 Marek S
- 23.02.19 04:54 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 07:01 Peter
- 23.02.19 07:40 Cavallino
- 23.02.19 08:52 Trybun
- 23.02.19 11:05 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 11:35 Trybun
- 23.02.19 12:39 cef
- 23.02.19 12:59 Budzik
- 23.02.19 12:59 Budzik
- 23.02.19 14:40 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 20:53 Irokez
- 23.02.19 21:18 s...@g...com
- 23.02.19 22:00 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=