eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMój silnik oleju nie pali.... › Re: Mój silnik oleju nie pali....
  • X-Received: by 2002:a81:8483:: with SMTP id u125mr49612ywf.7.1550894092659; Fri, 22
    Feb 2019 19:54:52 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:8483:: with SMTP id u125mr49612ywf.7.1550894092659; Fri, 22
    Feb 2019 19:54:52 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!m21no2801678qta.0!news-out.google.com!y15ni1783qt
    a.0!nntp.google.com!m21no2801670qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 Feb 2019 19:54:48 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q4q7rk$jo9$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
    References: <q4pr37$9et$1@node2.news.atman.pl>
    <229umz53wspd$.lpsnc9wazq2q$.dlg@40tude.net>
    <q4q2b4$ebh$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <q4q7rk$jo9$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 23 Feb 2019 03:54:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 14
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650858
    [ ukryj nagłówki ]

    I tu jest problem. Na podstawie jednego zdjecia nic nie wiedzac o silniku z wyjatkiem
    tego ze jakies tloki, zawory itp. Wyciagasz wnioski. Wymysliles sobie ze zatrze sie
    od opilkow bo widziales opilki jakie sie robia przy pilowaniu pilka gwozdzia.
    Cylindry sie rysuja od peknietych pierscieni. Opilki sie nie robia jak twarde
    wspolpracuje z miekkim. Zacieranie ma inny mechanizm niz przez opilki. Albo brak
    smarowania albo przegrzane tloki. Przez kilka lat srednio dwa razy w tygodniu temi
    recami robilem remont jakiegos silnika. Nie tylko byly zuzyte wskutek normalnej
    eksploatacji. Byly takie co korbowod z boku wyszedl, ukrecil sie wal wykorbiony,
    urwal sie zawor. Zatartego nie widzialem. Pewno kilkast to za malo zeby na zatary
    trafic. W zwiazku z tym mam frajde jak ktos kto raz widzial rozebrany silnik uwaza ze
    wie wszystko. Ten silnik co pokazujesz i informujesz ze rysy byly na cylindrach byl
    niemilosiernie katowany. Rozebrali bo zaczal brac litr oleju na sto kilometrow i nie
    chcial zapalac bo nie mial wystarczajacego cisnienia sprezania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: