  • Data: 2018-10-11 14:26:15
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-11 13:16, Lisciasty wrote:

    > A no to pewnie racja, ja się nie doktoryzowałem z ładowarek. Proces
    > decyzyjny był mało skomplikowany, poczytałem że trochę ludków używa
    > i nie narzeka, cena około stówy wydawała mi się nie za niska i nie
    > sugerująca badziewia (wiem że to może być słaby argument) no i tyle.
    >
    > A oprócz tego Powerexa jest coś bardziej wypasionego co warto kupić,
    > żeby mieć porządny klamot na lata?

    Według mnie do normalnego użytku domowego nic lepszego nie potrzeba.
    Ja kupiłem tą ładowarkę po to żeby sobie śledzić jak aku zachowują się w dłuższych
    przedziałach czasowych. Coś bardziej wypasionego zapewne się znajdzie ale po co?
    To też nie będzie ten przedział cenowy. Można jeszcze rozważyć zakup jakieś ładowarki
    modelarskiej. Ja miałem pożyczoną jakiś czas temu mniej więcej taką:
    https://abc-rc.pl/ladowarka-IMAX-B6 . Bardzo fajnie to działało. Wszystko można było
    ustawić. Dodatkową zaletą jest to, że można ładować LiIon'y, polimery i żelowce. Z
    wad tego
    rozwiązania to zakup zasilacza jak nie masz i ładowanie tylko w pakietach w
    odniesieniu do
    ogniw NiCd i NIMH. Dodatkowo nie jest to kompaktowe rozwiązanie w jednej obudowie.