  • Data: 2018-10-11 15:00:56
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Oct 2018 10:59:12 +0200, Pawel 'Jarod'
    <P...@s...xx> wrote:
    > Ciężko mi coś powiedzieć odnośnie tej ładowarki. Ten tryb włącza
    > się sam, czy można go włączyć ręcznie? Przełącza się po 10s
    > niezależnie
    > od tego czy zostanie dasz full naładowane czy puste ogniwo?

    Wszystkie tryby są auto.
    Refresh włącza się automatycznie na te 10s gdy podłącze rozładowane
    ogniwo.(tak około 10s, nie mam teraz pod ręka rozładowanego by to
    dokładnie zweryfikować) . Gdy jest mniej rozładowane włącza się tryb
    precharge, który po kilku min. przełącza się na charge.

    > Jaką pojemność ma to ogniwo i kto to wyprodukował? Ja uznaję tylko
    > i wyłącznie eneloopy i vartę jeśli chodzi o rynek konsumencki.

    Oznaczone jako 900 mAh, ~750mAh z pomiarów. Sprzedaje to Lidl pod
    marką Tronic, nie ma na ogniwie deklaracji kraju pochodzenia "made
    in ...", Jest tylko niemiecki adres (dystrybutora?)

    --
    Marek