    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Date: Wed, 27 Jun 2018 16:56:43 +0200

    On 6/27/2018 10:24 AM, Adam Wysocki wrote:
    > niż chociażby 5 lat temu. Pewnie yanosiki wypierają.

    Na CB mozna spotkać wielu pytających o drogę i korki, więc możliwe że
    pozostaną sami o możliwościach intelektualnych nie pozwalających na
    obsługę smartfona i ludzie cierpiący na potrzebę mówienia o niczym.

    > Gdzie Ty mieszkasz, że takie indywidua znajdujesz?

    W okolicy najważniejszego odcinka S86. Codziennie pcham się tamtędy do
    pracy, z radiem. Niestety zatrzęsienie świrów dotyczy bardziej godzin
    południowych kiedy się naprawdę wszystkim nudzi.

    > Co jest w okolicy 175 MHz?

    Oczywiście 145 ;)

    > Sygnały białkowe też są różne. Nie musisz przecież rozmawiać na fonii.
    > Chociażby QRSS na 136 kHz wygląda obiecująco.

    Znajomy krótkofalarz znalazł jakiś rok temu stację na 3.5 która
    okresowo, ale przez spory czas nadawała naprzemiennie FUCK,FUCK,FUCK
    albo automatycznie jakieś teksty literackie bez sensu. Kultura na morsie
    nawet upadła ;) Albo numbering station ;)

    > Inna sprawa że jeszcze 20, 30 lat i może się okazać, że na KF nie będzie
    > z kim gadać. Choć może się mylę, może zostaną pasjonaci.

    E tam. Raczej ochroniarze :D