  • Data: 2018-02-12 18:47:55
    Temat: Re: Protokół dla bootloadera
    Od: Bool <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-12 o 17:47, Jakub Rakus pisze:

    > Doczytaj:
    > http://www.modbus.org/docs/Modbus_Application_Protoc
    ol_V1_1b3.pdf
    > Funkcja 20 Read File Record i 21 Write File Record - od strony 32 w pdfie z linka.
    A ponadto możesz
    > dodać własną funkcję z kodem od 65 do 72 albo 100 do 110 i dowolnie sobie
    zdefiniujesz zawartość ramki.

    Faktycznie jest :)

    Jedynie co mnie boli to konieczność napisania Mastera Modbus z obsługą tej funkcji
    pod Windows i
    Linuxa. Dlatego wstępnie wybrałem protokół z gotowymi programami od strony PC.
    Oczywiście jest to do zrobienia, ale czasu brakuje...