    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: RAID5
    Date: Sun, 03 Dec 2017 00:24:39 +0100

    > W tym tez jest, ale obecnie nieaktywna :-(

    Wymienisz, będzie aktywna :)

    > Troche mnie jednak martwi ze "on wie lepiej".

    Ale dlaczego? Przecież to bardzo prosta logicznie detekcja, a zwalnia
    człowieka z myślenia. Znaczy... jak się uprze, to da się pewnie zepsuć ;)

    > Bo 6T ... zakladajac dyski 2T i 100MB/s - jakies 6h.
    > O ile kontroler idealnie zrobiony, bo przeciez nie musi.
    > No i o ile nikt nie przeszkadza glupimi pytaniami :-)

    Jak już do niej zaglądnąłem, to i smart-y sprawdziłem. Jest dobrze.
    Ten padnięty dysk to tak z rok czasu padał... W końcu przestał być
    inicjowalny w macierzy i zapaliła się pomarańczowa ledka.

    Miłego.
    Irek.N.