eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
    <z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
    <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
    <5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
    In-Reply-To: <xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
    Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Date: Wed, 9 May 2018 12:28:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.57.176
    X-Trace: 1525861686 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 83.26.57.176:58583
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1995
    X-Received-Body-CRC: 402248315
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40871
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:xbzIC.51033$h...@f...ams1...
    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
    >>>> musza
    >>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
    >
    >>>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
    >>>nacisku i
    >>>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
    >
    >> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
    >> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.

    >No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?

    Cisnienie powietrza w oponie odpowiada cisnieniu nacisku na grunt.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: