eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 22:26:15
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:op9dgp$8se$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 12.09.2017 o 21:32, J.F. pisze:

    >Gdyż albowiem ponieważ?

    gdyz ci, co do tej pory bali sie jednego piwa wypic teraz sobie
    wypija.
    Ci co sie nie bali jednego, a bali dwoch - to teraz beda sie bali
    trzech ..

    >Bo na przykład podniesienie prędkości na autostradach nie
    >spowodowało, ze nagle ludzie zaczęli jeżdzić szybciej.

    No coz, jedni olewali ograniczenie juz dawno, drudzy i tak jechali
    wolniej .. ale trzeci sie pilnowali tych 130, a teraz jezdza szybciej.
    Tylko ich jest bardzo niewielu :-)

    >Wręcz przeciwnie - w nagłówku wrzuca kierowców, rowerzystów. Dopiero
    >potem rozdziela, ale kto by się wczytywał. Na dodatek, żeby to
    >dostrzec, to chyba paragrafy trzeba znać.

    Od lat tak robi, a kto ciekawy, ten sobie paragrafy przeczyta.
    W kazdym badz razie w tej tabelce rzetelnie rozdziela.

    >Nie. Będzie praktycznie bez różnicy, więc po co przepłacać?

    No, IMO jest sporo takich, co by chetnie wypili, ale sie boja.
    Boja sie kontroli i odebrania PJ.
    Nie bedzie kontroli, to sie nie beda bali, a wiec chetnie wypija.
    I niekoniecznie bedzie to jeden symboliczny kieliszek, no gora dwa...

    >Za to 40% nie była kierowcami:P z pozostałych 60% 1/5 nie była
    >pijana:P Magia procentu skadanego:P Chyba że coś się bardzo
    >zmieniło - to sprzed dwóch lat dane.

    To akurat proste procenty z liczb zlapanych, dobrze podzielonych na
    paragrafy.
    "stan wskazujacy" sie u nas rzadko zdarza, znacznie czesciej jednak
    nietrzezwosci.
    A wtedy i za Odra byliby ukarani ... z tym, ze byc moze niewielka
    karą, no bo skoro 0.5 wolno, to ile sie moze nalezec za 0.6.

    J.