eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 22:03:26
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:op9clk$sh3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 12.09.2017 o 21:00, J.F. pisze:

    >Zapewne gdzieś po środku. Prokurator nie pytał specjalnie, to i nikt
    >się do odpowiedzi nie wyrywał.

    Tam sie pare watkow przebija, ze np polozyl lape na nagraniu i policja
    "nic nie wie co zaszlo". W co jestem sklonny uwierzyc.

    Poza tym przeciez z kazda sprawa prokurator nie biegnie do ministra,
    wiec i do wladzy dochodzi to powoli.

    >Media o wiadomym kapitale?

    a skad je mieli, skoro rzekomo u prokuratora w sejfie lezy ?

    >Wcale się nie dziwie.

    Ja sie tez nie dziwie z calkiem innych przyczyn - normalna rzecz, ze
    prokuratora trzyma materialy w tajemnicy, zeby sprawcy "nie
    mataczyli".

    >Przypomnij mi - on jest oberprokuratorem? Czyli odpowiedzialnym ze
    >tego prokuratora, co niespecjalnie pytał?

    Ale z czyjego nadania ten prokurator ?
    No chyba, ze go Ziobro za poprzedniej kadencji mianowal :-)

    Poza tym mozliwe, ze prokurator nie ma sobie nic do zarzucenia - czeka
    na ekspertyzy, materialy trzyma w tajemnicy, a sledztwo calkiem szybko
    idzie, jak na polskie zwyczaje :-)

    >Akurat w "służbach" to władza się nikomu tłumaczyć nie musi. Mianuje
    >się nowego komendanta a stary jak się najął jako pies to ma szczekać.

    A media o wiadomym kapitale grzmia "PiS obsadza wszystkie stanowiska
    swoimi".
    A przeciez mozna powiedziec, ze zdymisjonowano za karygodne
    zaniedbania, i w tym przypadku suweren nie ma co polemizowac, a przy
    okazji sie ponarzeka na stara wladze i spadek po niej :-)

    Tylko ... znow pamiec odswiezylem ... akurat komendant miejski zostal
    mianowany w grudniu 2016, wiec rok po wyborach, wtedy tez powolano
    zastepce.
    No i jak sie szambo wylalo, to wojewodzki i miejski polecieli.
    ale ... zastepca nie polecial, a wczesniej byl komendatem feralnego
    komisariatu. Wot pech :-)

    Oj, cos te media o wiadomym kapitale kiepsko swoja robote robia, kiedy
    mam takie braki w podstawowej wiedzy :-)
    Tzn dobrze informuja, google wszystko znajduje, ale widac cos slabo
    naglasniaja.

    Juz nieaktualne ... ale faktycznie mi sie wladze pomylily
    http://wolnywroclaw.pl/serwis/wiadomosci/pokazowe-zw
    olnienia-policjantow-w-tle-nepotyzm/

    >Bez przesady... Przecież to był przypadkowy człowiek.

    Wzorowy policjant, ktoremu nagle cos odbilo ?
    Czy przypadkowa ofiare masz na mysli ?

    J.