  • Data: 2017-08-21 19:12:39
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:onf3tf$tc$1@node1.news.atman.pl...

    > Wieki temu (konkretnie, to gdzieś jakoś ćwierć), nawet nie wiem, czy
    > jeszcze jest z kim gadać, bo i namiarów nie mam... Ludzie z Instytutu
    > Łączności (*) może coś kiedyś gdzieś...?

    > Skoro miejsce było?
    > Ja kiedyś odwrotnie, do Tulipana z DTMF (co za chujowa klawiatura...**)
    > dorobiłem tarczę, co wyglądało dość osobliwie, ale działało....

    Oh, gwiazdek nie objaśniłem...

    * - Pamięta ktoś jeszcze, jak po wybraniu 128, dostawało się zapowiedź
    "Instytut Łączności, proszę wykręcić numer wewnętrzny, lub zero". Po jakimś
    czasie zmodyfikowano i było "...informację zero", jakoś tak.

    ** - Czyszczenie w nieskończoność styków załączających generatory,
    doprowadziło mnie w końcu do białej gorączki...

    Amerykaniec ma chyba podobnie, ale za to nie pojawiają się takie problemy z
    trzaaskami i przerywaaniem.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.