  • Data: 2019-06-17 14:40:26
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-17 o 04:12, 4...@g...com pisze:
    > Gowno ten ojciec umial i w zwiazku z tym gowno przekazal synom. Zeby cos stworzyc
    trzeba miec przede wszystkim talent.

    Moja babcia pamiętała I WŚ i miała przedwojenne podejście do
    rzeczywistości.
    Do napraw domowych w kamienicy, której mieszkała wołała stróża.
    Inteligentowi nie wypadało zajmować się samodzielną naprawą.
    U teściowej w piwnicy urządziłem sobie warsztat majsterkowicza.
    Babcia gdy to zobaczyła, była oburzona że się deklasuję wg. niej.
    Do dzisiaj nie rozumiem jej przedwojennego podejścia do świata.
    Mój dziadek przedwojenny oficer nie nosił parasola i pakunków, bo
    podobno takie były przepisy.
    Widząc mundurowego na ulicy z parasolem babcia narzekała na upadek
    obyczajów.
    Czasy się zmieniają.

    WM