  • Data: 2019-06-17 16:55:46
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-15 o 22:43, s...@g...com pisze:

    >Tatusiowie zawsze tak robili.
    >Kupowali kolejkę elektryczną dla siebie, a mówili że to dla dziecka.
    >Dziecko mogło się tylko przyglądać i nie wolno mu było dotykać bo
    >jeszcze zepsuje.

    Hi hi - na znajomy na komunie kupil synowi drona ... a moze dostal w
    prezencie.
    Model ze sredniej polki, czyli dosc drogi.

    Najpierw zle zmontowal, potem mu pomoglem uruchomic, potem oczywiscie
    pomimo "tata daj" sam zrobil pierwszy lot ... i dron polecial hen
    daleko.
    Na szczescie drogi model mial wifi, akumulator starczajacy na dosc
    dlugo, i dal sie namierzyc, choc z trudem.

    I co sie dziwic, ze potem dziecko nie moglo dotykac.

    No i swojemu chrzesniakowi drona nie kupilem.

    >Kiedyś byli kreślarze i maszynistki, teraz są drukarki i programy.

    Kiedys byli serwisanci od drukarek i ploterow :-)

    >W dużych miastach otworzyli lokale dla majsterkowiczów.
    >Zapewniają szkolenie i udostępniają za opłatą podstawowe narzędzia.
    >Są kursy naprawy sprzętu domowego, a nawet specjalistyczne np.
    >tapicerskie.

    Zartujesz. Przeciez nowoczesnego sprzetu domowego nie da sie naprawic.
    Tzn mam na mysli pralke, zmywarke ... bo tapicer to moze jeszcze da
    rade ...

    J.