  • Data: 2019-06-17 16:41:51
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Moja żona pracuje w korpo które żyje z inżynieriów.

    Ale inzynierowie rozni sa.
    Mechanicy, elektrycy, elektrycy, chemicy, bio...cy.

    Inz stolarza to chyba nie ma :-)

    >Dzisiaj był dzień dziecka w firmie i zaprosili dzieci
    >z rodzicami na piknik.
    >Byłem różne atrakcje miedzy innymi można był stoisko stolarskie
    >znaczy craftingowe gdzie przy pomocy desek młotka gwozdzi i piły
    >można było sobie coś zbić z desek a włąściwie deseczek.
    >Ależ ci tatowie przeszkadzali tym dzieciom.
    >Albo może odwrotnie. :)

    Nie widzialem pikniku, ale o dziecko trzeba zadbac, bo inaczej sie
    uszkodzi.

    >A potem pomyślałem o moich dwóch kuzynach którzy mają rodziny
    >a nie wiem czy młotka mają bo na pewno nie mają wiertarki.

    Mlotka nie lubie. Bo gwozdzi nie lubie.
    Jakies to malo precyzyjne i nie wiadomo dlaczego trzyma.
    Nawiercic pod wkret, wkrecic.

    Zauwaz, ze stolarze/meblarze to jeszcze drewniane kolki uzywaja.

    >Ale z trzeciej strony strony:
    >samochód nie dotykam bo się boję że zepsuje

    Ja sie nie boje ze zespuje, ale wiem, ze nie mam podnosnika/kanalu, ze
    niewiele bez nich zrobie, a teraz to pewnie i tak trzeba bedzie do
    fachowca pojechac, zeby dokonczyl robote :-)

    >zmywarkę naprawiłem poprzez wymianę modułu sterującego

    Patrz nizej - modulu tak latwo nie naprawisz, chyba ze akurat
    szczesliwie tylko jeden triak czy przekaznik wywali :-)

    >elazko nie byłem w stanie bo wszystko "zatopione"
    >elektronika bez mikroskopu i spec wiedzy nie podchodź

    Coraz czestsze w elektronice. Nic nie zrobisz.

    >no jeszcze ta budowlanka czyli pomalowanie czy powieszenie obrazka
    >czy młotek kiedyś będzie tak popularny jak dyszel?

    A gdzie ty ten obrazek chcesz wieszac ?
    Bo ja zaczynam od wiertarki i wiertel widiowych.

    J.