  • Data: 2019-06-17 04:12:45
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gowno ten ojciec umial i w zwiazku z tym gowno przekazal synom. Zeby cos stworzyc
    trzeba miec przede wszystkim talent. Na zachodzie do rewolucji przemyslowej 90% ludzi
    pracowalo w rolnictwie. W Polsce za koniec feudalizmu przyjeto wrzesien 1939 roku. Co
    mogl przekazac synom wyzwolony niewolnik ktory cale zycie robil to samo? Jak bylem
    mlody i piekny to pracowalem w prlowskim przemysle maszynowym. Rdzen kadry
    robotniczej stanowili chloporobotnicy. Jak tylko odbili karty to w szatni robili
    flaszke, potem poprawiali. Nie wiem jakimi byli rolnikami ale jako robotnicy mogli
    wykonywac najprostsze nie wymagajace myslenia prace. Wiem co pisze bo pracowalem w
    technologii, w kontroli jakosci i jako konstruktor.