  • Data: 2018-04-12 21:13:46
    Temat: Re: skaner EAN
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz co to za skaner
    > używamy Symboli 2208 które mają różne kable
    > Od strony czytnika RJ a do komputera USB, RS232 lub PS2
    > w kablu nic nie ma ale wtyk RJ (10 pinowy) zawiera zworki które włączają
    > w czytniku odpowiedni tryb pracy.

    Czytnik to GRYPHON D432, lini D nie zamieniłem, podpinając port usb
    uwzględniłem mostek, który był we wtyku RJ

    btw. 10pin to RJ48 czy RJ50 ? spotkałem się z tymi oznaczeniami tego
    samego złącza

    a wracając do problemu, póki co to z braku pomysłów temat chwilowo
    odłożony, zamówiłem złacza RJ, wstawię oryginalny port RJ do czytnika i
    zrobię krótki kabel RJ-USB, jak to nie zadziała to zjem ten czytnik :D