  • Data: 2019-06-11 19:14:25
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-11 18:00, Dykus wrote:
    > Witam!

    > Jeżeli mowa o SSM, to pytający otrzymał odpowiedział, tylko "kk" wyciął
    > 2/3 tejże odpowiedzi.

    Niczego nie wycinałem. Skopiowałem mały kawałek wypowiedzi by pokazać
    oczywistą brednię.

    "Coraz większa popularność samochodów elektrycznych z pewnością
    spowoduje wzrost ilości profesjonalnych stacji ładowania gdzie będzie
    można szybko i bezpiecznie naładować akumulatory samochodu"

    Tak? Spowoduje? Kto kupi samochód elektryczny nie mając możliwości
    naładowania go?

    > Odpowiada nie "redaktorek", a Zarząd SSM.

    No co Ty? Wstał i odpowiedział?

    > Brakująca treść:
    > "Garaże będące w zasobach SSM zostały zaprojektowane i wybudowane przy
    > założeniu maksymalnego obciążenia instalacji elektrycznej do 0,5 kW.
    > Wprowadzenie większego obciążenia wymaga uzgodnienia zarówno ze
    > Spółdzielnią jak i dostawcą energii, tj. Tauron Dystrybucja i leży po
    > stronie zainteresowanego. Spółdzielnia nie planuje wykonania takiej
    > instalacji w garażach".

    I co w związku z tym? Ktoś się spodziewał czegoś innego?

    Jak mieszkańcy kupili sobie cyfrowe telewizory i zapytali czy będzie
    cyfrowy Azart to im redaktorek napisał by sobie anteny pokojowe kupili.

    > Niech właściciele garaży

    Jakby był właścicielem to by spółdzielni nie pytał.

    > pogadają z dystrybutorem, może za 50 tys. zrobi
    > im przyłącze większej mocy i będą sobie mogli na poczekaniu ładować.
    > Mnie, jako członkowi spółdzielni, nie uśmiecha się do tego interesu
    > dopłacać...

    No ja rozumiem, że nie chcesz dopłacać, ale ... 50 tysięcy to może być
    10 lat zapłaconego już czynszu z jednego garażu.

    > Jak jest w nowych blokach? Ile można pobierać mocy z gniazdek
    > montowanych w parkingach podziemnych?

    Kto wie, kto wie ...