  • Data: 2018-12-28 14:17:34
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 18:29:24 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > No to widac politycy skutecznie zabraniaja.

    W nieskuteczność tego zabraniania wkładają imponujący wysiłek.

    > Procesorow konkurencyjnych do Qualcoma.

    Czasownik poproszę.

    > Tak jest.

    A skąd go wzięli? bo kiedyś nie mieli.

    > Jakos jednak ZTE wolalo zaplacic miliardzik kary niz kupic Kiriny w
    > Hisilicon.

    Hisilicon nie chce sprzedawać procesorów ZTE-owi. ZTE nie ma tu nic do wolenia.
    W 2018 wyprodukowali 200 milionów tych Kirinów. Świetny sposób na zbankrutowanie,
    jeśli byłyby kiepskie i nikt nie chciał tego kupować...

    > A moze Hisilicon sie obawialo, ze im nie sprzedadza maszynek ?

    Twierdzą że nie chcą wzmacniać konkurencji.

    > Umie projektowac.

    A produkować nie umie?

    > Podejrzewam, ze Tajwan, Singapur, Korea, Malezja ... choc jest i cos
    > takiego
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Semiconductor_Manufact
    uring_International_Corporation

    No więc umieją czy nie umieją? A może umieją ale nie potrafią?

    > Na klientach ze swiata to im jakby malo zalezy :-)
    > http://www.smics.com/

    A może ten "świat" nie umie tego używać?