  • Data: 2018-12-28 20:00:44
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ca2fd481-f503-447b-9832-d441c8a8ec8b@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 18:29:24 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >W nieskuteczność tego zabraniania wkładają imponujący wysiłek.

    >Czasownik poproszę.

    Zrobic nie potrafia.

    >A skąd go wzięli? bo kiedyś nie mieli.

    Z taniej sily roboczej, IMO.

    Rynek na smartfony stworzyly inne firmy, a Chinczycy im zrobili rynek
    fabryk/montowni :-)

    >Hisilicon nie chce sprzedawać procesorów ZTE-owi. ZTE nie ma tu nic
    >do wolenia.

    I co - nie potrafia sie dogadac ?
    Nawet przy pomocy chinskiego rzadu, ktory ponoc ciagle duzo moze ...

    >W 2018 wyprodukowali 200 milionów tych Kirinów. Świetny sposób na
    >zbankrutowanie, jeśli byłyby kiepskie i nikt nie chciał tego
    >kupować...

    No wiesz, taki np modny smartwatch ... jakis procesor w srodku musi
    byc.

    >A produkować nie umie?

    Nie. Produkuja dla niego inni.
    Co jest zreszta dosc typowe.

    Hisilicon tez nie produkuje.
    Apple tez nie produje.

    ARM taki powszechny, firma tez zadnego procesora nie wyprodukowala :-)

    uring_International_Corporation
    >No więc umieją czy nie umieją? A może umieją ale nie potrafią?

    Jak spojrzysz tu
    https://en.wikipedia.org/wiki/HiSilicon

    to przy lepszych modelach modelach w kolumnie Fab jest dopisek TSMC.

    To taka chinska fabryka polprzewodnikow ... ale z tych drugich Chin
    :-)

    >A może ten "świat" nie umie tego używać?

    Jakby im zalezalo, to by bylo "frontem do klienta".
    A tu jakby jest d* - to klient musi sie wysilic :-)

    J.